Podpora pro filmové trhy, koprodukční fóra a další aktivity propagující evropská audiovizuální díla, určené primárně pro profesionály (B2B). O podporu mohou žádat soukromé společnosti, neziskové organizace, asociace, nadace a další organizace sídlící v členských zemích MEDIA.
Markets & networking
Pro koho je výzva určena?
Jaké projekty mohou být podpořeny?
Fyzické, online nebo hybridní trhy pro evropské audiovizuální profesionály (B2B)
- akce zaměřené na evropské audiovizuální profesionály, které zvyšují viditelnost a prodej evropských audiovizuálních děl na mezinárodních trzích (např. koprodukční fóra, finanční iniciativy, trhy pro dokončená díla)
Aktivity propagující evropská díla (B2B)
- propagační aktivity zaměřené na distribuci a oběh evropských audiovizuálních děl a networking evropských profesionálů v Evropě i mimo ni (organizace zastupující alespoň 15 členských zemí MEDIA)
- propagační iniciativy a platformy, jež mají za cíl vytvořit inovativní způsoby a/nebo využít nové obchodní modely pro distribuci evropských audiovizuálních děl
Jaká je výše finanční podpory?
- max. 60 % celkových uznatelných nákladů
Jaká jsou kritéria hodnocení?
- evropská/mezinárodní dimenze projektu, relevance vzhledem k jiným podobným akcím a potřebám AV průmyslu, inovativní aspekty
- dopad na koprodukce, financování, mezinárodní šíření a světovou návštěvnost audiovizuálních děl účastnících se akce
- kvalita, proveditelnost a nákladová efektivita, formát akce, cílová skupina a metody výběru
- kvalita a zkušenosti organizačního týmu
- strategie k zajištění udržitelnosti, vyváženosti a inkluze
Jak žádost podat?
Žádosti se nově podávají online na portále Funding & Tender Opportunities, přímo v sekci „Submission service“ u dané výzvy. Je nutné je podat do 17:00 středoevropského času v den uzávěrky.
Před podáním žádosti je nutné registrovat Vaši společnost a získat číslo PIC (Participant Identification Code). PIC vytvořená v minulém období programu (2014-2020) zůstávají v platnosti.