Info pro příjemce
Získali jste podporu Kreativní Evropy?
Rádi bychom s vámi navázali bližší spolupráci zejména v oblasti komunikace vašich aktivit směrovaných k široké, ale i odborné veřejnosti. Jako příjemci prestižního grantu jste inspirací, co se týká kulturního a uměleckého obsahu, přístupu k různým cílovým skupinám, ve vašich projektech přinášíte nejnovější trendy z Evropy. S radostí budeme vaše úspěchy šířit.
Uzavření grantové smlouvy
Pokud jste vedoucí projektu (žadatel) a zjistili jste, že jste na podporu z Kreativní Evropy dosáhli, nejprve vás čeká příprava grantové smlouvy tzv. grant agreement preparation (GAP). Spolu se svými projektovými partnery budete doplňovat informace o projektu do systému FTOP (respektive Sygma). Až po této fázi může dojít k předfinancování projektu. Kompletní výsledky výzev budou zveřejňovány až po podpisech všech grantových smluv.
Jak na lump sum granty?
Evropská komise připravila dokument s názvem How to manage your lump sum grants, který má žadatelům a příjemcům pomoci s přípravou a správou grantů. Lump sum grants jsou granty, u nichž je pevně stanovena výše, která bude vyplacena, pokud bude projekt realizován. Tyto typy grantů jsou při realizaci jednodušší než granty na skutečné náklady, protože vyžadují méně administrativy.
Dofinancování grantu z Kreativní Evropy
Jak komunikovat svůj projekt?
Pro příjemce grantů z programu Kreativní Evropa byla připravena publikace How to Communicate Your Project: A step-by-step Guide on Communicating Projects and Their Results. Jak komunikovat o vašem projektu. Je to návod, jak se o svůj příběh podělit s českým i zahraničním publikem a jaké nástroje využít k šíření výsledků projektu. Poskytne vám užitečné informace o všech nezbytných fázích komunikace, od jejího plánování až po vyhodnocení.
Sdílejte s námi informace o projektu, a to zejména:
- harmonogram aktivit (vašich i partnerů),
- pozvánky na akce (ve formě pdf pozvánek, odkazů na web či facebookový profil),
- fotografie a videa z příprav i samotných akcí,
- další informace a podklady související s podpořeným projektem (vydané publikace, nabídky spolupráce apod.).
My můžeme vaše aktivity šířit prostřednictvím:
- sociálních sítí (Facebook a Instagram),
- webu,
- pravidelných newsletterů,
- webu culturenet.cz (ve výběrové podobě).
V rámci vaší komunikace na sociálních sítích se můžete s Kreativní Evropou identifikovat také díky hashtagu #CreativeEurope nebo označení @KreativniEvropa.
... a nezapomeňte na logo
Nezapomeňte, že součástí všech publikovaných materiálů musí být i informace o zdroji financování prostřednictvím loga, a to v souladu s tzv. visual identity a uzavřenou grantovou smlouvou.
Probíhající projekty nemůžeme konzultovat
Změny v aktivitách a rozpočtu projektu je potřeba konzultovat s projektovým manažerem, který vám byl přidělen Evropskou výkonnou agenturou pro vzdělávání a kulturu (EACEA). Naše kancelář je třetí stranou a nemáme oprávnění poskytovat k probíhajícím projektům poradenství.